کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316515 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه دو رفیق و رقیب، آیفون 6 و 6 پلاس

مقایسه دو رفیق و رقیب، آیفون 6 و 6 پلاس
به گزارش سافت گذر به نقل از ای تیمچه؛ معمولا گوشی هایی که در یک گروه و دسته بندی قرار می گیرند، ویژگی های یکسان زیادی دارند و این مقایسه بین آنها را کمی سخت می کند، موضوع وقتی پیچیده تر می شود که دو گوشی با نام تقریبا مشابه از یک برند باشند، دو گوشی که در عین تشابهات بسیار، تفاوت هایی هم باهم دارند و برای یک انتخاب صحیح بین آنها باید دقت بیشتری به خرج داد. در ادامه نگاهی می اندازیم به دو گوشی خوب و محبوب آیفون 6 (iphone 6) و آیفون 6 پلاس (iphone 6 pluss)


اندازه:
واضح ترین تفاوت آیفون 6 و 6 پلاس، اختلاف تقریبا یک اینچی اندازه ی آنهاست. به طور دقیقتر آیفون 6 دقیقاً 138.2 در 67.1 در 6.9 میلی‌متر و آیفون 6 پلاس 158 در 77.7 در 7.1 میلی‌متر است. کار با آیفون 6 پلاس به راحتی کار با آیفون 6 نیست، به همین دلیل اپل در این گوشی قابلیت Reachability را قرار داده است که با دو بار زدن دکمه ی Home محتوای صفحه به پایین بیاید.

وضوح صفحه:
پر واضح است تفاوت در اندازه، تفاوت وضوح صفحه نمایش و تراکم پیکسلی را در پی خواهد داشت. آیفون 6 پلاس به دلیل بزرگی صفحه نمایش وضوح بیشتر و آیفون 6 به دلیل پیکسل های کمتر، گرافیک بهتری خواهد داشت. اگر بخواهیم برای مقایسه وضوح و تراکم پیکسلی این گوشی به سراغ اعداد و ارقام برویم باید بدانیم آیفون 6 دارای وضوح 1334 در 750 و پیکسل تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ و آیفون 6 پلاس دارای وضوح استاندارد فول اچ‌دی یا همان 1920 در 1080 پیکسل تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ را به همراه دادرد.

شارژ باتری:
باز هم به سراغ ویژگی اول می رویم، تفاوت در اندازه. اندازه ی متفاوت آیفون 6 (iphone 6) و آیفون 6 پلاس (iphone 6 pluss)، با خودآگاه باعث تفاوت در اندازه و عمر و قدرت باتری آنها خواهد داشت. آیفون 6 پلاس به دلیل بزرگی باتری قوی تری را در خود جای دهد. باتری آیفون 6 پلاس نه تنها نسبت به آیفون 6 بلکه نسبت به گوشی های هم اندازه ی خود نیز  شارژ بیشتری خواهد داشت، اپل مدعی شده است یک شارژ کامل این گوشی توان تامین انرژی 80 ساعت موسیقی، 14 ساعت ویدئو، 12 ساعت وبگردی با وای‌فای یا 3G و LTE، 24 ساعت مکالمه 3G و 16 روز استندبای را دارد.

دوربین: 
یکی دیگر از ویژگی هایی که برای هرکسی مهم است دوربین این گوشی است، هر چند در ویژگی هایی که در بالا ذکر شد تفاوت آیفون 6 و 6 پلاس مشخص بود ولی در مورد دوربین نمیتوان به راحتی مقایسه ای بین این دو گوشی داشت. با دوربین پشت در هر دو گوشی می توان عکس های 8 مگاپیکسلی و ویدئوهای 1080 گرفت و با دوربین جلوی آنها نیز می توان تصاویری با کیفیت 1.2 مگاپیکسل و ویدئوهای 720 تهیه کرد. بنابراین برای مقایسه ی دوربین این دو گوشی باید جزئی تر به موضوع نگاه کنیم. یکی از پارامترهای تاثیرگذار در دوربین های عکاسی، تثبیت تصویر است. تثبیت کننده‌ تصویر روی کاهش حرکت دوربین (مثلاً حرکت دست در هنگام عکاسی)، بهبود تمرکز و افزایش کیفیت تصاویر خروجی تاثیر می گذارد. به طور کلی دو راه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای تثبیت حرکت دوربین وجود دارد. در راه نرم افزاری یک برنامه به طور خودکار عکس‌ها را تنظیم می‌کند تا بهتر به نظر برسند، هر دو گوشی آیفون 6 (iphone 6) و آیفون 6 پلاس (iphone 6 pluss) پلاس از این نرم افزار برخوردارند. از نظر سخت‌افزاری از پردازنده‌ی گوشی برای حذف حرکات ناخواسته استفاده می‌شود که این ویژگی تنها در آیفون 6 پلاس وجود دارد. بنابراین باید در این ویژگی هم آیفون 6 پلاس را بهتر دانست.

رنگبندی، ورژن و قیمت: 
اپل عادت دارد هر گوشی را در چند نسخه و معمولا سه رنگ بندی مشخص عرضه کند، این دو گوشی هم از این قاعده پیروی کرده اند، هر دو دارای سه رنگبندی نقره ای، خاکستری و طلایی اند.
آیفون 6 در سه نسخه ی 16 گیگابایت به قیمت 199 دلار، 64 گیگابایتی به قیمت 299 دلار و 128 گیگابایتی به قیمت 344 دلار و رقیب هم نامش، آیفون 6 پلاس در نسخه ی 16 گیگابایتی 299 دلاری، 64 گیگابایت 399 دلاری و 128 گیگابایتی 499 دلاری عرضه شده است. با نگاهی به مطالب بالا، علت تفاوت 100 دلاری این دو گوشی را بهتر می توان درک کرد. ناگفته نماند حتما می داند این قیمت های گفته شده در نقاط مختلف جهان (که حتی معاملاتشان با دلار هست) با توجه به موقعیت جغرافیایی نسبت به کشورهای سازنده (اغلب کشورهای جنوب شرق آسیا) و سایر پارامترها قدری متفاوت خواهد بود.

در پایان شما را به دیدن ویدئوی مقایسه آیفون 6 (iphone 6) و آیفون 6 پلاس (iphone 6 pluss) از کانال آپارات فروشگاه اینترنتی ای تیمچه دعوت می کنیم.
لینک ویدئو
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31267 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/01/17 تعداد مشاهده: 2008
کلید واژه ها: ,
سافت گذر